Sunday, October 12, 2014

Mulakan dengan bismillahirrahmanirrahim...

Salam,

setelah updated kononnya pada februari aritu...pah kembali senyap ye..acah acah nak keep updated la poyo'an'nya...padahalll..hado jerrrr...

Anyway, insyaallah doakanlahh pahn kembali update semula..ingin juga beraktif di laman blog seperti yang lain..bukan mengejar populariti tetapi nak berkongsi kisah hidup yang ada turun naiknya seperti insan lain jugakkk. :)

Well, pah harap ini permulaan yang baik untuk pah insyaallah..

ni nak ceritala sikit tentang diriku yang kerdil ini gitewww..

Pah seperti wanita lain  jugak, ada suami, anak dan keluarga. Dan pah jugak adalah ibu yang bekerjaya dan alhamdulillah masih breastfeed anak yang sekarang ni 1 tahun 6 bulan. Hai Aniq! tetiba! hehe

Tapi kerja Pah tidakla semudah seperti kerja pejabat yang pegi pagi, and pukul 6 dah keluar ofis mengadap jem..

Pah masuk keje pukul 10am dan balik after 8.30pm. Apakah kerja saya?? jeng jeng jenggggg.. ;p

Tapi alhamdulillah Allah permudahkan urusan Pah dengan mempunyai seorang suami yang memang memahami dan mak yang supportive untuk membantu menjaga anak Pah yang SUPER ACTIVE.

Kadang2 memang rasa stress, sedih dan macam2 la..tapi bila kita kembali padaNYA, memang semua perasaan tu boleh slowly fade away.

Tapi ada jugak fikir, sampai bila laaa nak kerja lebih 11 jam cam gini ye dok? takpelaa ada rezeki nanti insyaallah mana tahu boleh buka bisnes sendiri. doa2 kan la ye.

ok la nak akhiri entry hari ini dengan gambar epic setakat ini untuk family kecil Pah..

thanks for reading u olllss..

chiao,
Pah


No comments: